#26 Skrevet August 19, 2004 Opprinnelig postet av Ronny Sunde Glimrende! Baklykter? Blir faceliftbaklykter neste år... No er jo sesongen ferdig, nesten. Satser på å få montert litt "snacks" til neste vår. Først blir det "skjold" til luftfilteret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 24, 2004 Hvor kan jeg kjøpe disse lampene til en grei pris ? Det så foresten meget bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 24, 2004 Opprinnelig postet av Jim Borlaug Hvor kan jeg kjøpe disse lampene til en grei pris ? Det så foresten meget bra ut For å få dei til ein grei pris, så må du være heldig som meg. Eg kjøpte dei brukt, betalte 5000kr for settet, pluss diverse ledningshus. (500kr +-) Snakk med Norskbildelesenter, dei har kanksje, Ebay kanskje. Det er som natt og dag om kvelden og natta. Pluss at det ser jo finare ut og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...