#1 Skrevet Juli 4, 2007 Holder på å skifte drivstoffilter og har løsnet enheten med filter og der hvor slangene sitter. Spørsmålet er: Hvordan i huleste heiteste skrur jeg de fra hverandre?!? Sitter som milde h*******. På toppen er det noe som ligner på en omvendt mutter, trenger jeg spesialverktøy for å få dette til? All hjelp mottas med takk (og helst snarest...)!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2007 13mm umbrako pipe trenger du! Har du ikke 13mm umbraco: bruk en skrue med 13mm hue og skru på 2 muttre i andre enden og tighte disse inntil hverandre, og bruke fastnøkkel på den nederste... da løsner det fra hverandre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2007 13mm umbrako pipe trenger du! Har du ikke 13mm umbraco: bruk en skrue med 13mm hue og skru på 2 muttre i andre enden og tighte disse inntil hverandre, og bruke fastnøkkel på den nederste... da løsner det fra hverandre. Takker! Hvor får jeg kjøpt 13mm ubrako da? Finner 12mm og 14mm men ingen på 13mm - rart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2007 Har ikke mekonomen 13 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2007 Skal sjekke Mekonomen. Ellers må jeg takke for hjelpen! Skrue og mutter-trikset fungerte helt perfekt Da var dieselfilter skiftet og første tank biodiesel tanket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...