#1 Skrevet Juli 4, 2007 I helgen skal det være Street Legal på Fagerhaug flyplass på Oppdal. Bruker og være mye gromt på disse treffene, og været ser jo lovende ut så dette kan bli bra Sjekk ut http://www.oppdalstreetrace.com/ for mere info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2007 Hvor lenge varer dragracinga på lørdag? Kjører bergen->trondheim på lørdag, og ankommer vel oppdal en gang på ettermiddagen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2007 Bruker å vare til utpå ettermiddagen i 4-5 tiden.. Er borte i helga, så denne gangen stiller jeg ikke til start (best å gi seg på topp, ikke sant magnus? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2007 Dere som skal dit burde ta bilder syns jeg;) Gjerne film også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2007 Bruker å vare til utpå ettermiddagen i 4-5 tiden.. Er borte i helga, så denne gangen stiller jeg ikke til start (best å gi seg på topp, ikke sant magnus? ) Hehe, tror neppe du ville slått tidene du tok med 90`n i år vel? Spørs vel hvor mange som stiller til start, men tidligere har det vært ferdig rundt 4 ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 4, 2007 Hehe, ikke sjangs heller.. Bmw`n går greit den, men den er sløv iforhold til 90Q`n hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 7, 2007 Noen som var der i dag? Var ikke heelt i toppform etter gårsdagens sprell, så holdt meg hjemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 9, 2007 Jeg var der, stakk innom på tur hjem fra Vinstra. Litt labert da det var litt regn og veldig glatt underlag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 9, 2007 Flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 9, 2007 Siste... Karen på trehjulingen, iført skinnvest og langt hår må jeg bare si var dagens høydepunkt Skal pørve å få lagt ut link til noen filmer jeg har... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 9, 2007 Fikk 'Don' noe fart på den gule Camaroen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 10, 2007 I aller høyeste grad. Han skuffer aldri! Fikk ihvertfall fart på bakhjula,... Var sinnsykt glatt, skal få lastet opp filemr på youtube nå, så jeg kan legge ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 10, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...