#1 Skrevet Juli 4, 2007 Prøver meg nok en gang siden responsens sist gang var laber, singleframe til A3 04 i matt sort eller i verste fall med kromlist. har et ønske om å sette dette på min A3 med todelt grill og syntes at den matt sorte ville gjøre seg godt siden bilen er at type Ambiente i sort men hvor kan man finne det............... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2007 Dette lurer jeg på også ! Vet at Norskbildelsenter bygger om fronten til 05/06 modellen, men dette koster rundt 10 000+ kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2007 Jeg har en 2 uker gammel brukt singel frame i matt sort til salgs. A3 ambition 08 mod. Tror det passer 04, men du kan jo undersøke litt først. Selges for et par tusen om du er intressert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2007 Kan sende bilder på mms, klarer ikke legge de inn på pc. loker seg hver gang! Mitt mob nr er 982 86 160: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...