#1 Skrevet Juli 4, 2007 Er det noen der ute som har en plass til overs eller vet om et sted i Bergensområdet som det er mulig å vinterlagre bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2007 Slenger meg på her jeg også Lars... Kunne trengt plass til en Audi 80 fra sånn ca oktober.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2007 da ser ut til at eg og må skaffe meg plass iløpet av høsten. skal flytte til byn til høsten.:) skal sjå på ein leilighet med dobbel garasje på mandag og håper den leiligheten er perfekt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2007 Bumper denne litt, er det noen som har en plass til leie?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2007 Dumper litt jeg også, nabon har klart å stoppe garasje byggingen min så trenger plass til min gamle ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...