Nye bremse-klosser OG skiver til Passaten,men HVA ??

Anbefalte innlegg

Frister litt med noen klosser som ikke støver men EBC har vel fått en del pepper for sine bremseklosser. Noen som har tips til klosser som ikke støver ned felgene etter første nedbremsing ? Bilen brukes til normalt bruk å ikke noen racerbil. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

orginale, eller noen vanlig du kjøper på hellanor osv,, delphi heter de vel, fungerer jo til vanlig bruk og er billigere enn orginale.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

orginale, eller noen vanlig du kjøper på hellanor osv,, delphi heter de vel, fungerer jo til vanlig bruk og er billigere enn orginale.
Da kjøper jeg heller Green Stuff............bilen blir jo ikke akkurat brukt som noen bane-bil heller da. Evt. at jeg kjøper noe litt "oppgradert" kontra orginale klosser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min erfaring er fremdeles at Mintex støver mindre enn originale klosser, samt at de bremser bedre enn de originale. De er ikke støvfrie, men altså mindre støv enn originale. Jeg kjøper dem hos BilXtra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har noen på mekonomen som ikke er så dyr åsså er de en del bedre enn orginale.. kommer ikke på ka de heter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Titta litt ekstra nøye på bremseskivene foran å tror de skal byttes i samme slengen. Men hvem andre enn EBC leverer borra og slissa skiver ?? Uten at det koster skjorta........;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan absolutt anbefale Mintex, kjører med det på både S4'n min og Mazda'n til fruen... Står på bra, støver lite, billige. Kan kjøpe dem hos bl.a Mekonomen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

zimmermann
Finner ingen i Norge som leverer Zimmermann. Blir fort MYE i frakt ifra Tyskland for et par bremseskive...........har hatt Zimmermann skiver før (Jettaen) Har sett litt på Ebay (.de) men frakt for et par bremseskiver blir fort mye dyrere enn å kjøpe de i Norge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg annbefaler der Black Diamond slissa og borra skiver, sammen med Ferodo DS2500 klosser!

klossene støver veldig lite, disse bremsene er veldig bra, varme som kalde!

ta en telefon til Autopower (http://www.autopower.no)

de skaffer disse bremsene til deg, og klubben har rabatt hos dem!

super service og rask levering også..

(og nei, jeg jobber ikke der, har ikke spons fra dem eller noe, er bare veldig fornøyd med de!)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg annbefaler der Black Diamond slissa og borra skiver, sammen med Ferodo DS2500 klosser!

klossene støver veldig lite, disse bremsene er veldig bra, varme som kalde!

ta en telefon til Autopower (http://www.autopower.no)

de skaffer disse bremsene til deg, og klubben har rabatt hos dem!

super service og rask levering også..

(og nei, jeg jobber ikke der, har ikke spons fra dem eller noe, er bare veldig fornøyd med de!)

Black Diamond har jeg helt glemt av!! Har sendt en forespørsel til Autopower nå :) Ferodo DS klossene VET jeg er gode!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bestilte komplett sett foran og bak med slissede og borrede skiver og keramiske Posi Quiet klosser fra http://www.cquence.net/index.php idag kommer på drøyt 3 lapper. Har sett skryt av disse i en tråd her tidligere og har funnet mer på andre forum etter søk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Black Diamond har jeg helt glemt av!! Har sendt en forespørsel til Autopower nå :) Ferodo DS klossene VET jeg er gode!!

Kollevold.no har disse også. Kan jo være smart å sjekke pris flere steder eller ?.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

facemotorsport skaffer og black diamond og ferodo meiner eg....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kollevold.no har disse også. Kan jo være smart å sjekke pris flere steder eller ?.:)

jeg snakket med både autopower og kollevold når jeg skulle ha!

autopower kjøper sine gjennom kollevold, og selger ut til akkurat samme prisen som kollevold.

vi har 10% hos autopower, med andre ord, valget er enkelt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet om det er noen steder i utlandet som er billigere å bestille fra? (veldig billig dollar om dagen i hvert fall?)

Tenker da spesielt på Black Diamond / Ferodo kombinasjonen siden jeg vurderer dette selv, men syns det er dyrt i Norge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.