#1 Skrevet Juli 4, 2007 Plutselig sluttet lys i taket, vinduer, speil og i dashen begynte det å lyse at bakluka sto oppe når den er igjen( lyser konstant) Noen som har vært borti dette??? Har sjekket alle sikringene... VagCom fikk ikke kontakt med bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2007 kan det være comfort modulen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2007 Har du sjekka sikringer på toppen av batteriet? kan også se etter om pluggen inn på den sikringsboksen er skikkelig på plass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2007 Plutselig sluttet lys i taket, vinduer, speil og i dashen begynte det å lyse at bakluka sto oppe når den er igjen( lyser konstant) Noen som har vært borti dette??? Har sjekket alle sikringene... VagCom fikk ikke kontakt med bilen... Funker fjernbetjeningen til sentrallåsen? Hadde de samme symtomene på golfen min, men også da at fjernbetjeningen til sentrallåsen ikke virket. Da var det 1 sikring som hadde tatt kvelden. Husker ikke hvilken det var igjen, men hadde jeg vært deg ville jeg tatt en ny titt på sikringene (husker såpass at det var en 10amp(rød) sikring som var gåen). Er 1 sikring som styrer alle de tingene du nevner her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 5, 2007 kan det være comfort modulen? Det er mulig det kan være noe sånt ja, vet du hvor denne sitter plassert henn, om den kan sjekkes?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 5, 2007 Har du sjekka sikringer på toppen av batteriet?kan også se etter om pluggen inn på den sikringsboksen er skikkelig på plass... Sikringene på toppen av batteriet er i orden, har målt spenning inn i bilen også.. Skal sjekke den pluggen, du mener vel da de sikr. på siden av dashen lissom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 5, 2007 Funker fjernbetjeningen til sentrallåsen?Hadde de samme symtomene på golfen min, men også da at fjernbetjeningen til sentrallåsen ikke virket. Da var det 1 sikring som hadde tatt kvelden. Husker ikke hvilken det var igjen, men hadde jeg vært deg ville jeg tatt en ny titt på sikringene (husker såpass at det var en 10amp(rød) sikring som var gåen). Er 1 sikring som styrer alle de tingene du nevner her. Er ikke fjernbetjening på denne merkelig nok.. Men når jeg vrir om nøkkelen låser alle dørene seg bortsett fra bakluka, så denne må låses for seg selv.. Skal sjekke sikr. igjen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 5, 2007 Noen som har eller vet hvor man kan finne tegninger over el. anlegget til golf iv?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...