#1 Skrevet Juli 4, 2007 Trenger : 2 x 65-604 ABS-sensor 1 x 65-600 ABS-sensor Og slenges på bussen eller i posten hit til meg =) Biltema har forskrekkelig nok ikke postordre. Noen som har muligheten til å være snille? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2007 Jeg kan sikkert gjøre det i morgen torsdag, om ingen fra lokallaget kan ...skal dit uansett og kjøpe flere flytteesker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2007 Jeg kan sikkert gjøre det i morgen Jøss, finnes det så snille folk SÅ langt sørom også da gitt =) Send meg en PM slik at jeg vet hvor jeg skal sette inn pengene =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2007 Holdt nesten på å si at jeg ikke har annet fornuftig å finne på, men det er jo ikke heeelt sant da... Sender info på PM når jeg har vært der :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...