Lokallagsmøte onsdag den 11 !!

Anbefalte innlegg

edit :

Onsdag i AMCAR lokalene ved Big Wheels. Vi har kaffe..... you got cake?

19.00

Spml : 936 10 639 / 958 27 877

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer!!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar til Stockholm på ferie Fredag 13 etter jobb.. Passer bedre nå i helga ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jadamasa.

Hmm, hva med onsdag neste uke. Så driter vi i alkoholen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

greit for meg ja, så kan jeg prøve å få inn rune bergsnev i klubben å på møte, siden han har kjøpt seg feit a4 med 20"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

greit for meg ja, så kan jeg prøve å få inn rune bergsnev i klubben å på møte, siden han har kjøpt seg feit a4 med 20"

Ja, den var GRISE FET!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endret dato da det passa dårlig på fredagen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endret dato da det passa dårlig på fredagen

Da passet det ikke for meg.. Må frakte noen p-kalla over den helvetes fjorden..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på jobb, har ikke mulighet til å komme...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ai ai ai, folkens.......

Dere gikk glipp av mye i dag!

Spesielt Bjørn Even, som driver å handler hvitevarer. (faktisk så mye at forhandleren deler ut gratis kake og mocca mastere til alle kunder) 11.07 er forøvrig blitt offesiell flaggdag i samsung`ens hjemmland.

og

Bjørnar, som gjør byen en stor tjeneste med å bringe bermen hjem......... Veldig viktig ferje.....

og

Eskild som syns det å merke kysten er mer viktig en VACN møter...... Måten han merker den på er som følger. Han kjenner smerter i leddene.

og

Svein, som når han TILOGMED er HJEMME er utilgjengelig for kommentar..... kommentar overflødig?

Og generelt sett alle dere andre......

Møteref :

Jeg kom, møtte Tor Håkon. Prata med Tor Håkon. Så så vi på en som så på felger. Prata litt mer. Dro hjem.

Vi får prøve å ha LITT lenger varsel på møtene, eventuelt diskutere litt når de skal være. Så kan det jo hende at vi treffer blink atter en gang.

Og så kan det jo hende at andre i lokallaget ønsker å avholde ett å annet møte i framtiden. Litt dumt om det lissom skal bli Kristiansund/Frei Lokallag. Men verdens dyreste (faktisk fakta! (nesten) ) bomring gjør sitt til at dette kan bli noe vanskelig. Bor lissom ikke en halv million folk i 5 mins omkrets her......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan ikke jeg svar på i allefall Helge, for dette var mitt første "møte":) hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.