#1 Skrevet Juli 4, 2007 Hei, har fått tilbud om å kjøpe et sett med 19" felger til min UrS4 93mod disse felgene står nå på en S4 99 2.7bit.. er det samme boltsirkel på disse bilene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2007 Samme boltsirkel ja, er ikke sikker på hva ET er på B5, men på din S4 er det ET35 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 5, 2007 okei skal sjekke.. men jeg har disse ufo bremsene.. så vet ikke om det har noe og si? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 5, 2007 UrS4 har orginalt ET40. Det er god plass innover på disse bilene. Skal du bruke felger som har stått på S4 B5 må du passe på en ting siden du har ufo: Det MÅ være MER enn 3,2 cm fra eikenes bakside til felgens anleggsflate mot navet (kalles backsetting). Dette på grunn av den fine utforminga til UFO-skivene. Men siden felgene har stått på en S4 B5 regner jeg med at de passer. Denne har nemmelig calippere som også bygger litt ut. Håper dette hjalp deg litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 5, 2007 UrS4 har orginalt ET40. Det er god plass innover på disse bilene. Skal du bruke felger som har stått på S4 B5 må du passe på en ting siden du har ufo: Det MÅ være MER enn 3,2 cm fra eikenes bakside til felgens anleggsflate mot navet (kalles backsetting). Dette på grunn av den fine utforminga til UFO-skivene. Men siden felgene har stått på en S4 B5 regner jeg med at de passer. Denne har nemmelig calippere som også bygger litt ut. Håper dette hjalp deg litt. takker så mye for denne informasjonen felgene står på en S4 B5 nå Da blir det 19" felger på bilen min!! fresht!! syns ikke noe om ufo skivene, men lite å gjøre med dem om man ikke vill legge i mye penger:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...