#1 Skrevet Juli 5, 2007 Forandring fryder? Hva sier folket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2007 Kjipt uten en kant som bryter kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 5, 2007 hvit og "svart" så ikke bra ut. Men likte godt det tredje bildet. Kunne ha vært fint i bilen farge og kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 5, 2007 Bildet nr 3. Syns felgene var veldig pene passe mørke på bildet nr 3. Passet bilen bra:) På det nederste bildet ble de litt for mørke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 5, 2007 Bilde nr 2 er slik de ser ut i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 5, 2007 Behold dem orginale Slik så de ut på min bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 5, 2007 Ja, de er veldig pene orginale også, men hvis du skal lakkere dem så ville jeg gått får slik de ser ut som på bildet nr 3. Syns det så veldig bra ut. Er jo alltid moro med litt forandring:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 6, 2007 Hadde bilen min vært blå, hadde jeg ikke lakket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 12, 2007 Bilde 4 så fett ut. Egentlig ser det fett ut uansett, men få vekk RH emblemene. Det gjør seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 13, 2007 Blir vel 4 ringer eller Porsche-merket istedetfor RH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 13, 2007 jeg skal pulverlakkere mine 18'' turbo cup i gunmetal (grå RS4 mkII felg farge) PPG Industries Colour Name: 305 Gun Metal Colour Code: AST 1301 Basecoat: (MBC) / 2K Activator: DCH4074Q 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 13, 2007 Blir vel som nr 4 på min tro skulle'n tro? Host opp et bilde når de er ferdig lakket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...