#1 Skrevet Juli 5, 2007 Hei, tenkte vi kunne samlet en gjeng fra oss her i Oslo lokallag og kjøre felles til treffet i stavanger 24-26 august hvis det er flere som skal eller har tenkt til å bli med. Noen som er gira på dette? Mvh Per- kristian Åssveen: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2007 Dette høres jo ut som en bra plan. Når kunne folk tenke seg og begynne reisen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2007 Skjer det noe mer med denne turen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 10, 2007 Roger-jenta-mi og meg selv skal i alle fall bortover... Da tar jeg det som et selvfølge at vi henger sammen på turen. Vi kjører via Evje og over, ikke kystveien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 11, 2007 Ja, men da er vi jo noen allerede da:) Men det er vel flere som har lyst til dette??? Treff er jo alltid moro;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2007 Det er samme for meg hvilken vei vi kjører bare vi kommer fram. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 15, 2007 Ok, da satser vi på en kolonne på fredagen... Oslo - Arendal - Evje- Farsund - Stavanger er da ruten. Har alle fri fredag slik at vi kan kjøre litt tidlig fredag, eller skal vi kjøre etter jobb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 15, 2007 noen som har litt info om dette treffet?? høres hvertfall intresangt ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 13, 2007 Nå ser det ut til at jeg må jobbe denne helga: bh : Det var skikkelig kjipt men får se om jeg får til en løsning.... hvis det er mulig: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...