Oslo: Stavanger 24-26 august 2007

Anbefalte innlegg

Hei, tenkte vi kunne samlet en gjeng fra oss her i Oslo lokallag og kjøre felles til treffet i stavanger 24-26 august hvis det er flere som skal eller har tenkt til å bli med. Noen som er gira på dette?

 

Mvh Per- kristian Åssveen: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres jo ut som en bra plan. Når kunne folk tenke seg og begynne reisen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjer det noe mer med denne turen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roger-jenta-mi og meg selv skal i alle fall bortover... Da tar jeg det som et selvfølge at vi henger sammen på turen. Vi kjører via Evje og over, ikke kystveien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men da er vi jo noen allerede da:) Men det er vel flere som har lyst til dette??? Treff er jo alltid moro;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er samme for meg hvilken vei vi kjører bare vi kommer fram.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da satser vi på en kolonne på fredagen... Oslo - Arendal - Evje- Farsund - Stavanger er da ruten. Har alle fri fredag slik at vi kan kjøre litt tidlig fredag, eller skal vi kjøre etter jobb?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har litt info om dette treffet?? høres hvertfall intresangt ut:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ser det ut til at jeg må jobbe denne helga: bh : Det var skikkelig kjipt men får se om jeg får til en løsning.... hvis det er mulig: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.