#1 Skrevet Juli 5, 2007 Monterte soting fra solarplexius på min A4 B5 avant, synes det ble ganske bra jeg. Men patenten er jo ekstremt enkel da, har man tilgang til litt tynn plexiglassplate og litt solfilm kan man lett lage slik selv. (hvis man har noe å måle etter da) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2007 Har hatt på to biler selv, og er fornøyd med produktet. Patenten er enkel ja, men blir litt arbeid med å måle seg fram og sitte med papp-plater for så å skjære ut selv når man kan få et ferdig produkt billig. Har du bilder av din? Eneste som er dritt er at det blir lett riper i dem om du tar dem ut og inn noen ganger. Må være fettfrie på fingrene også når du holder på med dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 5, 2007 kunne jeg tatt kontakt med deg og kommet og sett på disse en gang Dag? vurderer slik til bakruta mi.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 5, 2007 kunne jeg tatt kontakt med deg og kommet og sett på disse en gang Dag? vurderer slik til bakruta mi.. Det kan du gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...