Anbefalte innlegg

Monterte soting fra solarplexius på min A4 B5 avant, synes det ble ganske bra jeg.

Men patenten er jo ekstremt enkel da, har man tilgang til litt tynn plexiglassplate og litt solfilm kan man lett lage slik selv. (hvis man har noe å måle etter da)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt på to biler selv, og er fornøyd med produktet. Patenten er enkel ja, men blir litt arbeid med å måle seg fram og sitte med papp-plater for så å skjære ut selv når man kan få et ferdig produkt billig.

Har du bilder av din?

Eneste som er dritt er at det blir lett riper i dem om du tar dem ut og inn noen ganger. Må være fettfrie på fingrene også når du holder på med dem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne jeg tatt kontakt med deg og kommet og sett på disse en gang Dag? vurderer slik til bakruta mi..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne jeg tatt kontakt med deg og kommet og sett på disse en gang Dag? vurderer slik til bakruta mi..

Det kan du gjøre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.