#1 Skrevet Juli 5, 2007 har ett problem med att når jeg drar på og kommer opp i ca 1.1bar lade trykk på varm motor så stopper nesten motoren og legger seg ned på ca 0.5 til 0.6 bar og bynner å rykke når jeg gir full gass. høres ut som de er noe med magnetventilen for turboen kobler inn og ut. og når jeg stopper den er den helt normal til jeg kommer opp i 1.1bar igjen. noen som har en liten pekepinn på hva de er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2007 Litt snodig forklaring på problemet ditt men hvis det hakker på maks ladetrykk er det ofte plugger som er dårlige evt. coiler/coilstammer (plugghetter), men det hjelper flere å hjelpe med en mer forklarende tekst enn den over, hvis det går an da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 5, 2007 de som skjer er att når jeg drar på og får 1.1bar som er max. så holder de seg der i ca 5sek, så ramler ladetrykket ned til 0.5 - 0.6bar og begynner og rykke og nappe så motoren slutter og dra. samme hva jeg prøver så får jeg ikke trykket opp før jeg stopper motoren og prøver på nytt. så kommer de tilbake igjen når jeg prøver å dra på igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 5, 2007 hei.. i tippa att du he mær ladde trøkk en ka målarn din vise.. so att du he æn lækasje eller nåkkå, slik att mappsensorn din sler inn.. asså pga att du he for høgt ladde trøkk.. min va sånn da den ladda over 1,5 bar, da røkka d å nappa jævli,, so va det bære å stoppe biln å alt va ok ijen te i komm over 1,5 ijen.. he du chippa biln?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 6, 2007 hei.. i tippa att du he mær ladde trøkk en ka målarn din vise.. so att du he æn lækasje eller nåkkå, slik att mappsensorn din sler inn.. asså pga att du he for høgt ladde trøkk.. min va sånn da den ladda over 1,5 bar, da røkka d å nappa jævli,, so va det bære å stoppe biln å alt va ok ijen te i komm over 1,5 ijen.. he du chippa biln?? Marius, da! Dette er det jo bare du som forstår! Det er sikkerhetsmodusen som slår inn. Se hva du har for feilmeldinger, jeg tipper noe rundt dette med bensin/luftblanding. Se http://www.sjmautotechnik.com for hvordan du blinker ut kodene hvis du ikke har tilgang på Vag-Com. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 6, 2007 skal være chipet. har ladet 1.4bar uten problem før. så har de gradvis fallt ned. men jeg har nappet ut resirkventilen og når jeg kommer over 0.8bar så høres den ut som en trompet. så de er der lekasjen er tror jeg. skal også trykkteste trykksida over helga for jeg har en mistanke om lekasje der og. suser overdrevet når jeg gir litt gass. så jeg håper de ordner seg. har vert ganske så variert trykk i mellom hvert pådrag. har vert nede på 0.7 i 2gear så kommer de opp på 1.1 i 3gear. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 6, 2007 Nylig hatt motorvask? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 6, 2007 nope. har ikke vært behov for de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...