#1 Skrevet August 11, 2004 Kjøpte en ny lambdasonde på biltema, men ledningene er ikke like som den orginale. Det er 1 blå ledning og 2 svarte ledninger. Jeg tipper at den blå er signal og de to svarte er til oppvarming. Noen som kan bekrefte dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2004 Opprinnelig postet av Oddvar Berg Kjøpte en ny lambdasonde på biltema, men ledningene er ikke like som den orginale. Det er 1 blå ledning og 2 svarte ledninger. Jeg tipper at den blå er signal og de to svarte er til oppvarming. Noen som kan bekrefte dette? Mulig du får svar i denne tråden? : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=3920&highlight=lambdasonde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2004 tjaaa..ble litt klokere.. men satser på at jeg tenker riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...