#1 Skrevet Juli 5, 2007 Da her jeg gått in en stor handle liste av deler..jeg har da pr idag automat i bilen min, så nå skal det inn manuell, jeg skal da imorgen hente div deler.. så jeg lurer på da om noen av dere mener noe jeg har glemt på min handle liste?? jeg er så usikker på hva alt jeg må ha..? Dette har jeg kommet framm til: gear kassen cbl 6 trinns ckf bakdiff mellom aksel. driv akler gear spak/stag, gear kasse fester, pedalsett og slange koblingen mellom pedal sette og gear kassen, clutch svinghjul ær det noe jeg har glemt?? noe jeg børr få tak i før jeg bynner? skruer å lingnende noe vet om?? bruker vell tanken som bremse vesken er i som tilførsel til cluch'n ja? eller skal denne biln ha separat. har ikke fått sett nerri en som har manuell orginalt sjø.. dærfor spørr jeg.. håper noen gidder og svare,,, dette har ivertfall blitt ett dyrt prosjekt, så nå må det bare bli som det blir:) skal betale 11000 for gear og bakdiff, 1000 for mellom akselen, 1500 for driv akslene, og 1500 for alle stag å sånn. og 2000 for cluch og svinghjul, og 1300 for slange tilkoblingen... så jah.. dyrt og bygge om:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2007 På audi 100 C4 er det felles tank for bremseveske og clutch dvs clutch'en er hydraulisk, og ja tipper det er likt på S6 C4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 5, 2007 oki.. ser du noe annet jeg har glemt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 5, 2007 På audi 100 C4 er det felles tank for bremseveske og clutch dvs clutch'en er hydraulisk, og ja tipper det er likt på S6 C4 my bad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 6, 2007 Skal du bytte drivaksler må du ha nye strekkbolter i hjulnavene. Bør vel begynne å nærme deg ellers. Mulig det er forskjell på bolter til veiva siden det er converter der i dag, samt at du trenger senterlageret i veiva hvis disse kassene har det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 6, 2007 Bruker bare bremseveske beholderen ja, som orginalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 6, 2007 Det er ikke senterlager i veiv med disse girkassene, det er bare de eldre kassene (016 o.l.) som har dette. Husk paa aa kutte av paa nippelen paa bremsevaeskebeholderen naar du kobler til slangen til clutchsylinderen saann at vaesken fra beholderen faktisk kan renne ned i slangen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 22, 2007 da va jeg ferdi og bygge om til manuell.. det var hærlik å få gire sjøl gitt.. hehe mye arbeid da.. bytting av alt mulig.. har kostet meg 25000 med alle delene og arbeid.. 5000 i arbeid.. bynte tirsdags kveld og lørdag var alt iorden..tut å kjør... har tilogmed rygge lys og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 23, 2007 Åssen overføringer brukte du? Fra S6? Jeg brukte fra S4 men fikk det ikke helt til og stemme. Fikk ikke gira når jeg satte det ihop som det skulle stå. Måtte flytte selve stanga litt lengre bak enn den skal stå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 17, 2008 Jeg skal i gang med samme jobben om kun kort tid. Har du noen tips å komme med, setter jeg pris på det. Har forresten hørt rykter om at man kan slite med å få av converter (en splint som sitter noe hinsides). Hvordan fikk du denne ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...