#1 Skrevet Juli 6, 2007 Jeg skal se på en 99 mod passat i dag, den har en noe kranglete tankmåler. Noen som kan tenke seg hva som er galt og evnt. kostnad på å fixe dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2007 Heisan, Hadde akkurat en rep. på min A6 2002 1,9 TDI nå, der måler viste for mye. Her måtte de skifte hele instrumentet med speedometer, tankmåler, voltmeter osv. Total kostnad kr. 6000,-... Det kan også være giveren i tanken. Er det varsel (lyd/lys) i tillegg på denne modellen? Hvis Ja, og den virker OK mht. nivå i tanken er det med stor sannsynlighet dashbordinstrument som må skiftes. Hilsen Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2007 Heisan, Hadde akkurat en rep. på min A6 2002 1,9 TDI nå, der måler viste for mye. Her måtte de skifte hele instrumentet med speedometer, tankmåler, voltmeter osv. Total kostnad kr. 6000,-... Det kan også være giveren i tanken. Er det varsel (lyd/lys) i tillegg på denne modellen? Hvis Ja, og den virker OK mht. nivå i tanken er det med stor sannsynlighet dashbordinstrument som må skiftes. Hilsen Erik Når du skiftet dette, programerte de da inn kmstanden på bilen din? Min tankmåler står alltid på fullt, og lampa virker som den skal.. speedometeret mitt er også litt leit av og til serru.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 6, 2007 ble vist så jeg handlet bilen. den er vist normal ned til halv tank, så stopper den. selger sa han hadde fått pris på 4000 kr på merkeverksted for å fikse det. Han har ikke orket å gjort noe med det og kjørt ca 750 km før tanking. får bilen i neste uke en gang, skal undersøke feilen nærmere da. er denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10542772 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...