#1 Skrevet August 11, 2004 har litt lyst på denne fra dietrich. RS6 frongfanger til passat. Har moddet denne litt da. Orginal bilde ligger på denne linken http://www.dietrich-tuning.de/detail.php?pid=786&car=Passat%203B&brand=VW&session=510c7cf4e6e3fffba1895bf6b3a935df Hva synes dere om denne??? skal jeg gå for den i vinter???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2004 havner på ca 6.184,15 hos dietrich + frakt... Frontfanger RS6 Frontstoßstange für VW Passat 3B EUR 332.00 EUR 332.00 Hekkfanger RS4-Style Heckstoßstange für VW Passat 3B EUR 323.00 EUR 323.00 Baklukespoiler (fyller ut det som mangler nede på bakluka) Heckklappenaufsatz für VW Passat 3B EUR 99.00 EUR 99.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2004 Er faktisk en av de penere fangerne til Passat jeg har sett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2004 Lekker front, men over 6 lapper?!?:eek: Satan det var stivt for en Dietrich front.. Ga 2500,- inkl frakt til sverige for min Dietrich RS4 front til coupeen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2004 Prisen er for alt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 12, 2004 ahh.. var nok litt kjapp i "leser`n" der gitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 12, 2004 Blir pent og uvanlig det der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 12, 2004 vakkert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 21, 2004 Fint og kult med en fanger som ikke "alle" har. Var en clean fanger som passet bra. Kjør på!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 21, 2004 drit pen fanger:) men ikke for å øddelege ambisjoner, men har ikke dietrich dårlig passform? om det var litt uflaks eller ikke veit jeg ikke, men en kammerat som har passelat 35i hadde så utrolig dårlig passform på sin fanger.. Lykke til med din ihvertfall, kan bli drit kult når du ofr det på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 21, 2004 Dietrich = dårlig passform = sant Iallefall etter mine erfaringer.. RS4 fronten min passet ikke i det hele tatt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 21, 2004 Ja Dietrich har ikke noe bra passform på audi. Skal du ha noe som har perfekt passform må det bli Oettinger. Men det koster jo også litt penger. Jeg ga 6k for min originale s4 front. Så jeg syns dette kanskje var en litt stiv pris med tanke på at det er Dietrich.... :rolleyes: Men fin front da Gå for den ETTER vintern du.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 22, 2004 Fins tydeligvis gode og dårlige erfaringer med Dietrich... Hadde egentlig ikke noe problemer med RS4 fangeren min. Var kansje heldig?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...