Hva får man av senkefjærer til Touran?

Anbefalte innlegg

Lurer på hva man får tak i av senkefjærer til touran 2.0 tdi....

 

Tenker da på mm det senker,leverandør og evt hvor jeg får tak i det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på hva man får tak i av senkefjærer til touran 2.0 tdi....

 

Tenker da på mm det senker,leverandør og evt hvor jeg får tak i det :)

 

ta en titt i mettbitikken http://www.owp-tuning.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 30 ëller 35mm på den nå, finnes det noe som senker mer uten om å måtte kjøpe justerbart? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett jallafjærer som senker mer på ebay, men vanligvis så senker de fleste kjente merker 35mm.. har selv h&r på min og har kommet til den konklusjon at dette holder, da den med vinterdekka (16") kan ta nedi enkelte steder. hvis jeg senker mer nå så blir det snøplog... er veldig fornøyd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har H&R på min og,det er vel 30 eller 35 tror jeg...er som du sier med vinterhjula så er den mer enn lav nok..

Fikk på nye felger igår,det ble bra men kunne vært 2cm lavere men samtidig kjipt å måtte bruke masse penger på justerbart bare for de få cm...

Skal slenge ut bilder iløpet av helga så får jeg se hva folk syntes:)

 

Hvis du får tid og lyst kan du jo se om du finner de fjærene du snakker om på ebay og sende meg linken;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De dukker opp på ebay.de og skal senke 50mm men har ikke sett de der akkurat nå, det pleier å bli lagt inn nye greier hver søndag. Gå inn på ebay.de søk på touran også får du bare se om det havner noen der... husker ikke hva senkefjærer heter på tysk.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres bra ut, skal se hva jeg klarer å få til:) Tysken min er vel ikke av de beste men noe skal jeg klare å tyde:)

 

Senkengefjæren kanskje?? HAHA :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å søke på KW Touran det, eller det merket du vil ha, så popper dem opp ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.