Anbefalte innlegg

Har sikkert spurt om dette før.. Vist eg tar vekk N75 ventil og tar en manuel boostcontroll fra turbo og WG der som n75 skal være.. Kommer det til å skape problemer..??? Kjører med orginal trykk.. vist det har noe innspill.. Er snakk om en RS2.. Kan eg kjøre med bilen til eg får chipet/mappet driten..?? Håper på svar.. Mvh Ole...... HAster

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal gå bra d :) eg gjor iallefall det på min, og kjørte slik en god stund uten noen problemer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal gå bra d :) eg gjor iallefall det på min, og kjørte slik en god stund uten noen problemer.

 

Men du hadde vel koblet lil N75 ventil sånn at ikke bilen går i nødmodus ?? Mvh Ole

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du er redd for nødmodus,

1) la N75 være elektrisk tilkoblet, eller

2) monter en motstand på ca 45 ohm, i stedet for N75.

Lurer da ECU til å tro at N75 er tilkoblet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du er redd for nødmodus,

1) la N75 være elektrisk tilkoblet, eller

2) monter en motstand på ca 45 ohm, i stedet for N75.

Lurer da ECU til å tro at N75 er tilkoblet.

 

Det var det eg tenkte å ha den elektrisk tilkoblet.. Takk for svar : vinke : Mvh Ole

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.