#1 Skrevet Juli 6, 2007 Har sikkert spurt om dette før.. Vist eg tar vekk N75 ventil og tar en manuel boostcontroll fra turbo og WG der som n75 skal være.. Kommer det til å skape problemer..??? Kjører med orginal trykk.. vist det har noe innspill.. Er snakk om en RS2.. Kan eg kjøre med bilen til eg får chipet/mappet driten..?? Håper på svar.. Mvh Ole...... HAster 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2007 skal gå bra d eg gjor iallefall det på min, og kjørte slik en god stund uten noen problemer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2007 skal gå bra d eg gjor iallefall det på min, og kjørte slik en god stund uten noen problemer. Men du hadde vel koblet lil N75 ventil sånn at ikke bilen går i nødmodus ?? Mvh Ole 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 6, 2007 Hvis du er redd for nødmodus, 1) la N75 være elektrisk tilkoblet, eller 2) monter en motstand på ca 45 ohm, i stedet for N75. Lurer da ECU til å tro at N75 er tilkoblet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2007 Hvis du er redd for nødmodus,1) la N75 være elektrisk tilkoblet, eller 2) monter en motstand på ca 45 ohm, i stedet for N75. Lurer da ECU til å tro at N75 er tilkoblet. Det var det eg tenkte å ha den elektrisk tilkoblet.. Takk for svar Mvh Ole 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...