#1 Skrevet August 12, 2004 Synes ikke dette var noe fint.. en av de stygge a4 jeg har sett, min mening.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2004 hva synes nå dere...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2004 Audi (Mazda 6) A4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2004 Opprinnelig postet av Jan Richard Hansen Synes ikke dette var noe fint.. en av de stygge a4 jeg har sett, min mening.. Enig med du.. Ser jo nesten ikke kordan bil det er lengre.. Men felgene var nice da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2004 ødelagt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 12, 2004 tøft interiør! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...