#1 Skrevet Juli 6, 2007 håper dere kan lære meg noe nytt i dag.. lupo'n går og drar litt ujevnt, og jeg mistenker at LMM ikke er helt god. virker for meg som om dette er en gjenganger blandt feil, og at denne delen nesten kan ses på som forbruksvare!? og hva er det som vanligvis skjer - er det en "mekanisk" feil eller en el-feil? kan nettopp ujevn tomgang, og ujevnt drag være en følge av dårlig LMM? eller noen som har andre forslag? motoren vi snakker om er 1.0 med 50 hester, og når ikke alle de 50 svake hestene er med, skal jeg love det går dårlig! her er et bilde acv motoren og det jeg regner med jeg må bytte??? innehar lite kunnskap om dette... på forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2007 er en hel del tråder om dette temaet, og utifra det jeg forstår er det fornuftig å rense LMM først. spørsmålet mitt da er hvorvodt jeg har ringet rundt delen som bør renses?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2007 det du har ringet rundt der ,er bare et spjeld som regulerer om du skal ha forvarming av innsugslufta da motoren er kald... kommer et rør fra eksos manifolden på undersiden der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2007 aha...noen som kan fortelle meg hvor LMM'n sitter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2007 er nok bare et gasspjeld på den gitt .. hender seg det blir litt i ulage da .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 7, 2007 ok, men da står jeg igjen som et spørsmålstegn! hva bør/kan jeg gjøre? takk for svar så langt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 7, 2007 sjekket plugger? falsk luft? sjekket med vag com? må vel gå an å koble til det på disse også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 7, 2007 vært hatt på uorginale plugger kansje ?? meiner disse er veldig følsome for plugger , lrs så e d da enkelt prøve bytte tempgiver lr få nåkken til å lese ut feil lager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 8, 2007 sjekket plugger? falsk luft? sjekket med vag com? må vel gå an å koble til det på disse også? vært hatt på uorginale plugger kansje ?? meiner disse er veldig følsome for plugger , lrs så e d da enkelt prøve bytte tempgiver lr få nåkken til å lese ut feil lager plugger er nye, men det er riktignok brukt "vanlige" plugger, ikke platina som det egentlig skal være?! VAG-COM....hmmm, mulig det aner ikke! hehe falsk luft - startgass sprayet rundt i "motorrommet" for å se om turtall/gange påvirkes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...