Anbefalte innlegg

Hei du. jeg har en Sharan 116hk Tdi 2002 med samme symptomer. Hos meg er det værst når han drar tungt inn i motbakker i rundt 80 km/t. Dynamoen skar seg nettopp. Skiftet den og håpet at det var det slitte lageret i den som hadde forårsaket det hele....men nei da....har det fortsatt... Vw verkstad har titta kjapt på det, men fant ikke noe i forstilling eller noe (alt var tight), men de sa det kunne være så mangt. Bl.a viste det seg at jeg hadde hatt periodevis for høyt turbotrykk....Chipping kan vist gi slike utslag....Håper bare det ikke ar noe med Tiptronic kassa å gjøre....Si i fra om du finner løsning på ditt problem...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God kveld,

 

Er det noen her som har en ide om følgende;

 

Jeg merker en vibrasjon under akselarasjon i femte giret på min A4 Tdi. Vibrasjonene oppstår når jeg gir full gass i femtegiret i ca 80 km/ ved ca 2000 0/min og forsvinner igjen når turtallet passerer 2700 o/min.

 

Møller sa at det mest sannsynlig var innmaten i katalysatoren som var løs men denne er nå byttet.

 

Takknemlig for alle svar!!

 

Mvh

KMR

Audi A4 1,9 Tdi

 

 

 

Er den chippet? Viss den er det så les denne tråden : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=38735&highlight=chiptrim+vibrasjoner

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.