#1 Skrevet Juli 6, 2007 Golf 1: hvilket inpress må jeg ha om jeg har 9x16. legg gjerne ut bilder og inpress. Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2007 Golf 1: hvilket inpress må jeg ha om jeg har 9x16. legg gjerne ut bilder og inpress. Martin Oi, her får du problemer om du ikke skal bredde skjermene MYE... Har sett 9 x 16 på cab, men skal du kjøre med eller uten breddere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2007 Har klart å smi dette på enere med et 15, men krever at du må frem med både valse og gjerne slegge... Evt kappe av litt av skjermene og lime bredderene lenger utenpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2007 Har hatt 9*16 ET 15 rundt på golf MK1. Valset og bredda i sju lange og sju breie, men ble lite pent. Går med MYE jobb for å få dette pent, som med så mye annet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2007 Golf 1: hvilket inpress må jeg ha om jeg har 9x16. legg gjerne ut bilder og inpress. Martin Hadde 9x14 bak på min einser med ET10 det gikk på håret klar av bakstillingen,måtte flytte innfestingen til brekkwiren og legge den under akselen for å få de på. Du kan også høre med Frode Gimnes,han kjørte 9" rundt baut før kanskje han husker innpresset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 7, 2007 Ok, takke for inspill. Planen er at jeg tilgang på en Golf 1 som jeg kune tenke meg å lage en søndags bil ut av. Og da må jeg jo ha på hjul som jeg selger. Da i føste omgang tenkte jeg på Brock B1 eller B2 men de er jo nå på vei ut i de fleste dimensjoner så kansje ikke så lurt å satse på disse. Så har jeg jo RSL felgene Cult wheels og de får en jo fra 13" til 15" så kanskje det hadde vært vel så kult. Legg gjerne in noe bilder men da gjerne med info ang inpress og bredde på felg og dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 7, 2007 Ok, takke for inspill.Planen er at jeg tilgang på en Golf 1 som jeg kune tenke meg å lage en søndags bil ut av. Og da må jeg jo ha på hjul som jeg selger. Da i føste omgang tenkte jeg på Brock B1 eller B2 men de er jo nå på vei ut i de fleste dimensjoner så kansje ikke så lurt å satse på disse. Så har jeg jo RSL felgene Cult wheels og de får en jo fra 13" til 15" så kanskje det hadde vært vel så kult. Legg gjerne in noe bilder men da gjerne med info ang inpress og bredde på felg og dekk. Kjør på med noen brede 13" RSL hjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 7, 2007 Er dette standard GTI skjerm byggere? Bilde ble ikke bra. skal finne et annet senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 7, 2007 8*13" RSL med ET 20. Feil bil men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 7, 2007 RSL 8&9x14 " border="0" alt=""> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 7, 2007 8,5 X 13 et -20 Litt forsiktigere foran med et - 5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 8, 2007 BBS e68;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...