#1 Skrevet Juli 7, 2007 Som tittel sier.. noen kødder som har stukket av med speilglasset (!) fra førerdøra mi i natt. Det måtte jo skje, selv om bilen har fått stå i fred i over en mnd nå i sentrum. Om noen har kun speilglasset så rop ut.. -Paal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2007 har sikkert et speilglass eller fire liggende til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2007 tror jeg har liggende i garasjen, men er ikke hjemme før på tirsdag for å sjekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2007 Jeg har gamle typen som en må justere utenifra liggende.. Gratis hvis du betaler frakt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 11, 2007 jeg har justering inni bilen, har du noe slikt som passer rolf? ganske fantastisk at personen har klart å få ut kun speilglasset uten å ødelegge noe mer.. det er kke akkurat god plass mellom speilkanten og plastkanten. forbanna pøbler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 11, 2007 Det har ikke bare rista løs a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 11, 2007 hehe.. nei, til tross for lav kjørekomfort så var speilet der når jeg parkerte bilen om kvelden :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 11, 2007 vil anta at 95% av alle bilopphuggere i norge har ett gammelt vag-produkt med passende speil inne. er du riktig heldig treffer du på ett medmenneske der som gir deg ett slikt speil, av ren barmhjertlighet- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 11, 2007 Har nok et slikt liggende ja. hvis ikke har vi akkurat fått 2 stk golfer på værste med tilsvarende speil. så skal nok løse seg. send meg en pm med adressa di du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 11, 2007 eg har eit ligganes forran meg. fant det i stad. er i sentrum imårra i halv 5-5 tida. du når meg på 47312701. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 13, 2007 Kjipt når sånt skjer, håper du får et "nytt" speil på. OT: Så Golfen din i byn for en stund siden, oppe ved Nygårdshøyden.. der du holder til? Kjente den igjen fra forumet, og måtte stoppe opp og glo litt... Fet tralle! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...