#1 Skrevet Juli 7, 2007 Hvor får jeg tak i disse? Noen som vet om en sjappe i Flensburg som forhandler VW deler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2007 Her feks: http://cgi.ebay.de/in-pro-Klarglas-Nebelscheinwerfer-VW-Corrado-Blinker_W0QQitemZ130132026757QQihZ003QQcategoryZ57314QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2007 Nå tenker jeg på en butikk jeg fysisk kan besøke. En kompis skal til tyskland soon så.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2007 In.Pro-forhandler i Flensburg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2007 Takker :-) Send dem en mail, så får vi se. MÅ ha nye blinklys, dem gamle passer dårlig/går i oppløsning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 9, 2007 Driver ikke Møller butikkene med inpro da? Mener jeg har sett div inpro ting der.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 9, 2007 kjøpte mine in-pro speilkapper\speilhus hos mekonomen.. De bestillte dem til meg og tok rundt en uke eller halvannen. Burde vel kunne skaffe dette også da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 10, 2007 kjøpte mine in-pro speilkapper\speilhus hos mekonomen..De bestillte dem til meg og tok rundt en uke eller halvannen. Burde vel kunne skaffe dette også da. Hvor mye betalte du for dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 10, 2007 Hvor mye betalte du for dem? ops nå så jeg ikke at dette gjaldt flensburg .... men uansett jeg betalte rundt 990 ett eller anna kr med rabatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...