#1 Skrevet Juli 7, 2007 Hey. ja, som topic sier, så lurer jeg på hvor jeg kan få tak i div. styling o.l. til en Audi A4 B7 (2005) Det jeg er ute etter i første omgang er; Grill med sort optikk. Fullt rieger kit. (eller alternativ, ikke for ekstremt) (har funnet hos Styling Tech) takvinge senk, gjerne justerbart. så om dere vet hvor jeg kan få tak i dette, gjerne rimelig, så skrik ut Og; Er det mulig og bygge om til 4 enderør på en A4 1,9 tdi ? (er ikke quattro) eventuelt få kjøpt ferdig "bolt-on" effektanlegg, eller hvem kan bygge det? på forhånd takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2007 Grill = org s4 grill - 850 kr leste jeg en plass rieger kitt selger vel feks norskbildelesenter også takvinge - org s-line ? , rieger ? k&w lager justerbart versjon 3 - men er dyrt - ca 15k ellers har du vel fk silverline x. til rundt 8500 Kan bygge om til 4 rør - søk så finner du svar bruker org deler... Tror faktisk jeg har sett svar på alle disse spørsmålene før her på forumet søk knappen er genial. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2007 ok Geir. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...