Orginale "grønn tonede" ruter til golf 2?

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har kommet over et komplett sett med såkaldte orginal grønn tonede ruter til en golf 2 91 mod 4 dørs.

Men det jeg lurte på, var om noen vet om dette var orginalt, eller kunne fåes som ekstrautstyr på de siste 2`erne?

Silk at dette er lovlige ruter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De grønntonede er nok bare sånn som sto på GL, GT og GTI tipper jeg. Dvs at det er minimalt med farge i dem, bare et svakt grønnskjær.

 

Det som fantes originalt til Golf 2 var bakre sidevinduer med "krom"-belegg. Dette var ikke slik som speilfolie, de var bare ekstra blanke enn vanlig glass, noe mørkere og ga minsket innsyn. Dessverre så man alle innvendig fingeravtrykk tydelig på utsiden. Husker godt det sto slike på en GTI G60 som en kamerat eide.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. javel. han jeg fikk tilbud om å kjøpe de av, sa de var mye mørkere enn orginale GTI rutene, og at de var sjeldene og dyre, men jeg har ikke peiling jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke kommet noen andre ruter en de orginalt grønntona som ble levert med på gti / gti 16v

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.