#1 Skrevet Juli 7, 2007 Hvilke av disse 2 lyktene ville du valgt? Klarer ikke helt å finne ut hvilke jeg liker mest. Har siklet på diode-lyktene lenge, men nå har det dukket opp noen andre fete også. Legger ved bilde av hovedlykter også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2007 Ingen av dem, ser like jalla ut begge to! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2007 di øverste var phete da finner sikkert mange andre tho 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2007 Ingen av dem, ser like jalla ut begge to! Jaja, det er noen som får sagt det!!! Syntes de øverste jeg ihvertfall!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 8, 2007 De nederste: ja : Men, de øverste hadde sett mye bedre ut hvis blinklysdelen hadde hatt sort krom.. Freddy: Hva med de mørkegrå lyktene som Hella leverer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 8, 2007 De nederste: ja : Men, de øverste hadde sett mye bedre ut hvis blinklysdelen hadde hatt sort krom.. De øverste har jo sort krom. Det skulle vært sort krom på blinklysene på diode-lyktene. Freddy: Hva med de mørkegrå lyktene som Hella leverer? Tenker du på noen av disse da? eller eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 8, 2007 Svart/sota hadde vært tøft til svart bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 8, 2007 Svart/sota hadde vært tøft til svart bil! Er det som er planen også, men vet liksom ikke helt hvilke...... Og siden jeg har klar-glass fremme med sort "innmat", synest jeg at de øverste kansje passer greit. Men diode-lykter er jo kult også. : oppgitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 8, 2007 MIn personlige mening er at det blir stygt hvis det er chrom på baklyktene og ikke en eneste flekk chrom ellers på bilen. Måtte ha blitt dei øverste lyktene i innlegg nr 6 av dei som er postet her. Syns det er kult med mørke lykter, men hvite blinkers rundt om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 8, 2007 MIn personlige mening er at det blir stygt hvis det er chrom på baklyktene og ikke en eneste flekk chrom ellers på bilen. Måtte ha blitt dei øverste lyktene i innlegg nr 6 av dei som er postet her. Syns det er kult med mørke lykter, men hvite blinkers rundt om. Støtter den: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 8, 2007 MIn personlige mening er at det blir stygt hvis det er chrom på baklyktene og ikke en eneste flekk chrom ellers på bilen. Måtte ha blitt dei øverste lyktene i innlegg nr 6 av dei som er postet her. Syns det er kult med mørke lykter, men hvite blinkers rundt om. Vel, da passer vel diode-lyktene i første post greit? Der er det jo hvite blinkers, og har en det på sidene og fremme i tillegg så kunne det vært bra..... Står liksom litt i stil da. Men er jo ikke noe krom på de andre i første post heller da. Er jo sotet dem..... De du sikter til (øverste i post #6) synest jeg blir litt for kjedelige på en måte...... Er ikke lett dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 8, 2007 En rask modd....... : klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 8, 2007 Nr2 i første posten hadde passet bra hvis den var sota øverst.. Edit: Er vel det du har gjort på bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 8, 2007 Tenker du på noen av disse da? Denne ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...