Da skjedde det igjen... (kræsj)

Anbefalte innlegg

Kjørte i kveld på firefelts vei i 70-sone. Lå i 70 i høyre felt, og plutselig får jeg en Honda SUV-sak i venstre side foran, som resulterer i ødelagt venstre forskjerm og støtfanger. Føreren av SUV'en innrømte skylda på stedet, og forklaringen på feltskiftet var at han fikk en bil bak seg, så han heiv seg over til høyre for å slippe bakenforkjørende bil frem... *bang* J*vlig moro dette her, det er nemlig bare andre gangen på 4 måneder..! : mad : Forrige gang var det høyre side, SUV der også : bråk :

 

Hva er det med folk? Er folk så bevisstløse under bilkjøring? Gidder dem ikke sjekke speil og blindsone og bruke blinklys en stund før de skal bytte felt? : klø : Skjedde nesten det samme igjen på tur hjem, hvor en tulling ligger i høyre felt foran en rundkjøring, og plutselig bestemmer seg for at han skal til venstre. Blir helt oppgitt! : bh :

 

Skal bli moro med samme runddansen igjen med karrosseriverksted og lakkering - det blir iallefall overhodet ikke tatt på samme sted som sist, hvor jeg fortsatt venter på å få lakkert høyre forskjerm for tredje gang pga at dem ikke gidder å bruke rett farge...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff sure greier!!! Ja enkelte har ikke hodet med seg når dem kjører bil, utrolig irriterende for oss som er over middels interessert i bil!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok et eksempel på at folk er sløve, stresset osv i trafikken... Man må passe på andre billister mere enn man passer på seg selv! Verden er full av tullinger!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er typisk norsk og ikke sjekke speil/blindsoner når man skifter fil. evt når man svinger av vei!.. ikke noe unormalt der gitt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe skjipt: mad : Får håpe du er heldigere med verstedet du skal bruke denne gangen da:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo takk :) Skal prøve å finne et bra verksted denne gang.. har i ettertid hørt at det er flere som styrer langt unna det stedet som bilen min ble 'reparert' sist.. skal iallefall informere forsikringsselskapet om at det ikke er aktuelt å benytte det verkstedet.

 

Det er mye hasardiøs kjøring omkring på veiene.. bare på en tur fra Oslo og hjem i dag var det helt vilt på motorveien. Folk har absolutt ikke tid til å vente på noen ting, og hiver seg inn rett foran andre bilister og skaper mange farlige situasjoner, istedenfor å slakke av på gassen i et halvt sekund og legge seg bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fysj, så irriterende!

Har opplevd slike nestensituasjoner samme flere ganger, både i bil og på mc - gudskjelov uten skader.

 

Håper du har mer flaks med verksted denne gangen!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, har vært og snakket med forsikringsselskapet i dag. Kan velge verksted selv, og får likevel leiebil. Kommer ikke til å gå på merkeverksted heller, siden disse sender videre til Skoda-forhandleren som jeg er langt fra fornøyd med. Så om det er noen som vet om et BRA karosseriverksted som faktisk gjør en god jobb i nedre Buskerud/Drammen/Notodden, så si gjerne fra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, har vært og snakket med forsikringsselskapet i dag. Kan velge verksted selv, og får likevel leiebil. Kommer ikke til å gå på merkeverksted heller, siden disse sender videre til Skoda-forhandleren som jeg er langt fra fornøyd med. Så om det er noen som vet om et BRA karosseriverksted som faktisk gjør en god jobb i nedre Buskerud/Drammen/Notodden, så si gjerne fra :)

 

Har hatt et par småskader* som ble tatt av Albjerk. Gikk meget greit for seg (utretting av forskjerm blant annet + skifte av bakfanger etc + lakkeringen av dette, som de outsourcer til et annet selskap i Drammen som jeg ikke husker navnet på akkurat nå).

 

* 1. Påkjørt bakfra ved bomstasjon 2. Påkjørt på parkeringsplass (der de såklart stakk av "fra regningen").

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.