#1 Skrevet Juli 8, 2007 Noen som har erfaringer med Nokian 19" vinterdekk se link: http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifendirekt.pl?details=Ordern&cart_id=21062058.15.3034&kplz=&Cookie=&language=&typ=R-128726&ranzahl=4&Breite=235&Herst=&Quer=35&Felge=19&Load=&Speed=H&weiter=0&last_sort=&kategorie=&Ang_pro_Seite=20&sort_by=&gesanzeige=&rf=&Transport=P&dsco=29&sowigan=Wi&RunFlat= Syns prisen var rimelig grei, Nokian skal jo og være et bra dekk i utgangspunktet og derfor lurer jeg på om noen har prøvd 19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2007 Noen som har erfaringer med Nokian 19" vinterdekk se link: http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifendirekt.pl?details=Ordern&cart_id=21062058.15.3034&kplz=&Cookie=&language=&typ=R-128726&ranzahl=4&Breite=235&Herst=&Quer=35&Felge=19&Load=&Speed=H&weiter=0&last_sort=&kategorie=&Ang_pro_Seite=20&sort_by=&gesanzeige=&rf=&Transport=P&dsco=29&sowigan=Wi&RunFlat= Syns prisen var rimelig grei, Nokian skal jo og være et bra dekk i utgangspunktet og derfor lurer jeg på om noen har prøvd 19" Jeg har kjørt 19" Nokian WR siste 4 vintre. MEGET bra dekk !! ANBEFALES, men de du har funnet SÅ billige må nok være feilpriset. Har også sett disse... Eller det kan være lav loadindex. Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2007 Jeg har kjørt 19" Nokian WR siste 4 vintre. MEGET bra dekk !! ANBEFALES, men de du har funnet SÅ billige må nok være feilpriset. Har også sett disse... Eller det kan være lav loadindex. Geir Hmm får vel bare slå til da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2007 Jeg har kjørt 19" Nokian WR siste 4 vintre. MEGET bra dekk !! ANBEFALES, men de du har funnet SÅ billige må nok være feilpriset. Har også sett disse... Eller det kan være lav loadindex. Geir Hvor har du kjørt med disse? Jeg har hørt at disse er elendige på snø og is, men bra på asfalt (våt og tørr)... Hørt fra flere hold... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 24, 2007 Hvor har du kjørt med disse?Jeg har hørt at disse er elendige på snø og is, men bra på asfalt (våt og tørr)... Hørt fra flere hold... Jeg har kjørt i Buskerud med de og Oppland, og siste vinteren i Oslo- på mye snø til dels,og kjenner meg ikke igjen i disse uttalelsene. Jeg var skeptisk selv, men MEGET overrasket. Kjører Ambulanse på 12. året, så kan litt om veigrep og kjøreferdigheter, men det jeg merket var at de var litt dårlige på våt asfalt, men på snø var de meget bra. Retningsstabile og og støysvake, samt relativt slitesterke. test de...og bli overrasket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...