#1 Skrevet Juli 8, 2007 Fram felgen min fikk eit litt hardt møte med eit slaghol.Så no er den kast i denne. Håper å sleppe å kjøpe 4 nye, så håper nokon kjenner igjenn denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2007 IWC Quicksilver? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2007 IWC Quicksilver? Ja, det står Quicksilver på eine eiken. Noko som er på markedet endå? Muleg å få tak i 1stk felg? Har søkt Google, men finner ikkje noko vetig. Skal høyre med den lokale AUDI forhandler i morgon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2007 Ja, det står Quicksilver på eine eiken. Noko som er på markedet endå? Muleg å få tak i 1stk felg?Har søkt Google, men finner ikkje noko vetig. Skal høyre med den lokale AUDI forhandler i morgon. KLIKK HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 8, 2007 Pappa har slike felger på Passaten i 15". Orginale VW felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 11, 2007 Var hos forhandla og høyrte i dag, men utan eit delenr. var det håpløst. Nokon som kan ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 12, 2007 Tror ikke dette er en original VW/Audi-felg fra VW/Audi i Tyskland, den ble kun solgt av merkeforhandlerene i Norge. Så noe org. delenr. finnes vel ikke på felgen. Hadde disse i 17" på min forrige Passat (type 3BG). Du kan spørre forhandleren om de har felgbrosjyre med oversikt over hva som passer på forskjellige VW, husker at denne felgen stod i brosjyren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 12, 2007 Tror ikke dette er en original VW/Audi-felg fra VW/Audi i Tyskland, den ble kun solgt av merkeforhandlerene i Norge. Så noe org. delenr. finnes vel ikke på felgen. Hadde disse i 17" på min forrige Passat (type 3BG). Du kan spørre forhandleren om de har felgbrosjyre med oversikt over hva som passer på forskjellige VW, husker at denne felgen stod i brosjyren. Etter å ha tatt med felgen til AUDI forhandler så viser det seg at dette er ein felg som vart tatt inn til VW, mykje i 15" og 16". Quicksilver felg lagast ikkje lenger og nummeret i systemet er sletta. Så då er einaste håp om noko har ein slik liggande i 7,5x17 ET40. Eg fikk eit forslag å snakke med forsikringsselskapet å høyre om dei dekker 4 felg sidan det ikkje er muleg å skaffe same type lenger. Nokon som har prøvd dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 24, 2007 Etter å ha tatt med felgen til AUDI forhandler så viser det seg at dette er ein felg som vart tatt inn til VW, mykje i 15" og 16". Quicksilver felg lagast ikkje lenger og nummeret i systemet er sletta.Så då er einaste håp om noko har ein slik liggande i 7,5x17 ET40. Eg fikk eit forslag å snakke med forsikringsselskapet å høyre om dei dekker 4 felg sidan det ikkje er muleg å skaffe same type lenger. Nokon som har prøvd dette? Etter ein prat med forsikringsselskapet viste det seg fort at det er uaktuelt å bruke dei. Samla eigenandel og bonustap kom på omtrent det de vil koste for 4 nye felg frå merkeforhandlar. Så då nye felg på bilen (har fått skampris på nokon i 7x17), synd eg kjøpte nye sommardekk i vår, då det kunne vere artig å gå opp i større felg. Då kjem det nok nokon Quicksilver felgar til salg snart:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...