Anbefalte innlegg

Fram felgen min fikk eit litt hardt møte med eit slaghol.Så no er den kast i denne.: gråter :

Håper å sleppe å kjøpe 4 nye, så håper nokon kjenner igjenn denne.

CIMG2490.JPG

CIMG2489.JPG

CIMG2488.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IWC Quicksilver?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IWC Quicksilver?

Ja, det står Quicksilver på eine eiken. Noko som er på markedet endå? Muleg å få tak i 1stk felg?

Har søkt Google, men finner ikkje noko vetig. Skal høyre med den lokale AUDI forhandler i morgon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det står Quicksilver på eine eiken. Noko som er på markedet endå? Muleg å få tak i 1stk felg?

Har søkt Google, men finner ikkje noko vetig. Skal høyre med den lokale AUDI forhandler i morgon.

KLIKK HER

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pappa har slike felger på Passaten i 15". Orginale VW felger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var hos forhandla og høyrte i dag, men utan eit delenr. var det håpløst.: bh :

Nokon som kan : hjelp :??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke dette er en original VW/Audi-felg fra VW/Audi i Tyskland, den ble kun solgt av merkeforhandlerene i Norge. Så noe org. delenr. finnes vel ikke på felgen.

Hadde disse i 17" på min forrige Passat (type 3BG). Du kan spørre forhandleren om de har felgbrosjyre med oversikt over hva som passer på forskjellige VW, husker at denne felgen stod i brosjyren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke dette er en original VW/Audi-felg fra VW/Audi i Tyskland, den ble kun solgt av merkeforhandlerene i Norge. Så noe org. delenr. finnes vel ikke på felgen.

Hadde disse i 17" på min forrige Passat (type 3BG). Du kan spørre forhandleren om de har felgbrosjyre med oversikt over hva som passer på forskjellige VW, husker at denne felgen stod i brosjyren.

Etter å ha tatt med felgen til AUDI forhandler så viser det seg at dette er ein felg som vart tatt inn til VW, mykje i 15" og 16". Quicksilver felg lagast ikkje lenger og nummeret i systemet er sletta.: mad :

Så då er einaste håp om noko har ein slik liggande i 7,5x17 ET40.

Eg fikk eit forslag å snakke med forsikringsselskapet å høyre om dei dekker 4 felg sidan det ikkje er muleg å skaffe same type lenger. Nokon som har prøvd dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha tatt med felgen til AUDI forhandler så viser det seg at dette er ein felg som vart tatt inn til VW, mykje i 15" og 16". Quicksilver felg lagast ikkje lenger og nummeret i systemet er sletta.: mad :

Så då er einaste håp om noko har ein slik liggande i 7,5x17 ET40.

Eg fikk eit forslag å snakke med forsikringsselskapet å høyre om dei dekker 4 felg sidan det ikkje er muleg å skaffe same type lenger. Nokon som har prøvd dette?

Etter ein prat med forsikringsselskapet viste det seg fort at det er uaktuelt å bruke dei. Samla eigenandel og bonustap kom på omtrent det de vil koste for 4 nye felg frå merkeforhandlar.

Så då nye felg på bilen (har fått skampris ;) på nokon i 7x17), synd eg kjøpte nye sommardekk i vår, då det kunne vere artig å gå opp i større felg.

Då kjem det nok nokon Quicksilver felgar til salg snart:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.