Anbefalte innlegg

Som topic sier, vil ha noe som viser igjen men likevel ikke for mye. tips mottas med takk:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS6 fanger foran,kanalskjørt,Allroad lister i matt alu nederst på dørene...

Behøves ikke mye dill etter min smak-justerbart og 19-20" felger med litt lav ET og valsa skjermer..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

føler rs6 fanger blir litt mye+ noe "alle" har, men takk for tips.

Har bestillt 18" felger vil ikke ha større på grunn av komforten...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lakkering helt ned og litt senk er mere enn nok etter min mening. Og så kan du sette på S6 listene på siden samt takspoileren. Pleier å bli ganske greit. Jeg har 235/35-19 på min og det er komfort nok der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal kjøre orginal fanger,så burde du få på "S6" lista nederst på fangern.Jeg hadde det i min tid med A6..

audi%20a6%20001.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor selges s6 lister og sånn da? må jeg til audiforhandler?

Gjerne en http://www...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merket idag at antenna var knekt.... den som jeg skrur inn selve antennen i altså.

Da må jeg jo også skifte den, noen som vet om det fins haifinne originalt til 99 audi, eller andre som passer? Må jo ha den boksen som står på innsia og...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Allroad Lister er for allroad. Keep it simple and clean. Lakker helt ned, senk, sot, felg. DONE!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med S6 lister nederst på dørene og RS6 spoiler på bakluka?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S6 lister og rs6 spoiler hørtes jo bra ut. Men må man til merkeforhandler for å skaffe det i norge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det må du nok, da dette er orginale deler. Men Ebay er er veldig fint sted å lete. Har iallefall s6 lister til 125EUR.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S6 lister og rs6 spoiler hørtes jo bra ut. Men må man til merkeforhandler for å skaffe det i norge?

 

S6 lister får du så og si til samme pris hos Møller, etter min erfaring.

Spoiler finner du hos Quality autoimport.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.