#1 Skrevet Juli 8, 2007 Som topic sier, vil ha noe som viser igjen men likevel ikke for mye. tips mottas med takk:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2007 RS6 fanger foran,kanalskjørt,Allroad lister i matt alu nederst på dørene... Behøves ikke mye dill etter min smak-justerbart og 19-20" felger med litt lav ET og valsa skjermer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2007 føler rs6 fanger blir litt mye+ noe "alle" har, men takk for tips. Har bestillt 18" felger vil ikke ha større på grunn av komforten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2007 Lakkering helt ned og litt senk er mere enn nok etter min mening. Og så kan du sette på S6 listene på siden samt takspoileren. Pleier å bli ganske greit. Jeg har 235/35-19 på min og det er komfort nok der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2007 Hvis du skal kjøre orginal fanger,så burde du få på "S6" lista nederst på fangern.Jeg hadde det i min tid med A6.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 9, 2007 hvor selges s6 lister og sånn da? må jeg til audiforhandler? Gjerne en http://www... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 9, 2007 Merket idag at antenna var knekt.... den som jeg skrur inn selve antennen i altså. Da må jeg jo også skifte den, noen som vet om det fins haifinne originalt til 99 audi, eller andre som passer? Må jo ha den boksen som står på innsia og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 9, 2007 Allroadlister som jeg hadde nederst på dørene finner du på http://www.quattroco.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 10, 2007 Allroad Lister er for allroad. Keep it simple and clean. Lakker helt ned, senk, sot, felg. DONE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 10, 2007 Hva med S6 lister nederst på dørene og RS6 spoiler på bakluka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 10, 2007 S6 lister og rs6 spoiler hørtes jo bra ut. Men må man til merkeforhandler for å skaffe det i norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 10, 2007 Ja, det må du nok, da dette er orginale deler. Men Ebay er er veldig fint sted å lete. Har iallefall s6 lister til 125EUR. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 16, 2007 S6 lister og rs6 spoiler hørtes jo bra ut. Men må man til merkeforhandler for å skaffe det i norge? S6 lister får du så og si til samme pris hos Møller, etter min erfaring. Spoiler finner du hos Quality autoimport.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...