#1 Skrevet Juli 8, 2007 Sliter litt med mine nedre dørlister på bilen min , de holder på å ruste bort innvending å vil ikke holde seg på plass , er det mulig å kjøpe disse i rent plast ? i såfall finnes de i hardplast slikt at de kan lakkeres ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2007 fåes kun originalt, kjøp nye, de holder ti år da ivertfall typisk å måtte bytte når bilen er ti (men en stund holder de) Ring bilomsertningen i Arendal, på 37059180, der er det rimelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2007 er disse hardplast som kan lakkes eller er det slike "mjuke" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2007 De er relativt myke ja, min lakkerer anbefalte å la være, så jeg gjorde nå det, men vet folk med blandet resultat som har lakket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...