#1 Skrevet Juli 8, 2007 Er det noen (eller vet om noen) i Sogn og Fjordane (helst Indre Sogn-området) som lakkerer billig med eller uten (helst uten) kvittering..? Har noe greier som skulle hatt litt lakk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2007 Er det noen (eller vet om noen) i Sogn og Fjordane (helst Indre Sogn-området) som lakkerer billig med eller uten kvittering..? Har noe greier som skulle hatt litt lakk.. Ikke bruk Auto-skade vest. Makan til oppførsel å kundebehandlig skal man lete lenge etter. Flink å slurve også. Jeg venta i over 6 månder før jeg fikk alle delene. Etter grove trusler fra min side på slutten kom delene. I feil farge, men da var jeg så lei hele fyren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2007 Du har jo feks. http://www.bilskadesenteret-as.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 10, 2007 Du har jo feks. http://www.bilskadesenteret-as.no/ Det utgår nok, 11.000kr for en jobb jeg har fått pris på 4500 på østlandet. Noen andre? Send gjerne PM.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2007 ...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2007 Meca på leikanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 20, 2007 Kva lakkeringsarbeid er det snakk om ? har muligens ei på Vestbusscar i stryn som kan sveipe over med sprøyta uten kvittering.. Men ho har visst mykje arbeid for tida, men kan høyre om ho kan presse det innimellom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 20, 2007 Det trengs ikke, da bilen er solgt. Men takk for tipset, skal huske på det til senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...