#1 Skrevet Juli 8, 2007 Etter at jeg ble påkjørt er jeg nødt til å få noen til å lakkere litt på bilen min, snakk om en bakskjerm, støtfanger bak også vil jeg ta med begge skjermbuene foran når jeg først er i gang, endel steinsprut og slitasje nederst pga brede dekk osv..... Trenger også noen til å brennlakkere sportec felgene min... Er det noen som har kunnskap og kapasitet til å få gjort dette fort? Ta kontakt med meg på tlf 970 74 233... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2007 Ingen? Ingen som vet om firma som driver med brennlakkering heller? Vet det er snakk om ett på moelven, noen som vet navnet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2007 Profillakkering i Hunndalen driv vel med brennlakkerig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2007 Jo, men er ferie =P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2007 TROX Auranor driver med brennlakkering, men vet ikke om de tar på seg noen private jobber. Mener å det skal være et firma på Dokka (og omeng) men husker ikke navnet. Sto en repotasje i OA for en par år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 9, 2007 Ja stemmer, vet dem driver på dokka, får vel bare smøre meg med tålmodighet til ferien er over dessverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 10, 2007 Mulig det er disse det skrives om her allerede, men slenger inn en link uansett jeg:p http://www.dokka-pulverlakk.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 11, 2007 Kontakte de i morgen jeg, takk skal du ha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...