#1 Skrevet Juli 8, 2007 Vel, topic sier vel det meste? Har noen sommerdekk liggende, og 4 16" felger. Skal ut på en lengre biltur (Bergen-Molde-Bergen) til helgen og var veldig lite lyst å kjøre på piggfrie vinterdekk. Mens jeg fortsatt venter på mine 19" felger og dekk, så tenkte jeg å slenge sammen sommerdekk og felg for å kjøre litt tryggere... Any tips? Og evt noen som har "audi-kopper" liggende (er orig VW felger, og det kan vi vel ikke ha på bilen... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2007 Vel, topic sier vel det meste? Har noen sommerdekk liggende, og 4 16" felger. Skal ut på en lengre biltur (Bergen-Molde-Bergen) til helgen og var veldig lite lyst å kjøre på piggfrie vinterdekk. Mens jeg fortsatt venter på mine 19" felger og dekk, så tenkte jeg å slenge sammen sommerdekk og felg for å kjøre litt tryggere... Any tips? Og evt noen som har "audi-kopper" liggende (er orig VW felger, og det kan vi vel ikke ha på bilen... ) Om dette er felger som ikke er av høy verdi og med veldig lav profil er det ikke umulig at jeg kan gjøre det for deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2007 hehe... hva betyr det? skal du på med brekkjern? er vel en 4-5 mm mønster kanskje, 16" orig VW felger til Golf V og 205 dekk (tror de er 205/55, ikke helt sikker....) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2007 hehe... hva betyr det? skal du på med brekkjern? er vel en 4-5 mm mønster kanskje, 16" orig VW felger til Golf V og 205 dekk (tror de er 205/55, ikke helt sikker....) Neida har dekk omlegger, men den liker ikke lave profiler. Men har klart 205/40-17 på den men liker det ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2007 ordnet seg fint dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 9, 2007 ordnet seg fint dette Gjorde det gitt...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...