noen som legger om for en rimelig penge?

Anbefalte innlegg

Vel, topic sier vel det meste?

 

Har noen sommerdekk liggende, og 4 16" felger. Skal ut på en lengre biltur (Bergen-Molde-Bergen) til helgen og var veldig lite lyst å kjøre på piggfrie vinterdekk.

 

Mens jeg fortsatt venter på mine 19" felger og dekk, så tenkte jeg å slenge sammen sommerdekk og felg for å kjøre litt tryggere...

 

Any tips?

Og evt noen som har "audi-kopper" liggende (er orig VW felger, og det kan vi vel ikke ha på bilen... :) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, topic sier vel det meste?

 

Har noen sommerdekk liggende, og 4 16" felger. Skal ut på en lengre biltur (Bergen-Molde-Bergen) til helgen og var veldig lite lyst å kjøre på piggfrie vinterdekk.

 

Mens jeg fortsatt venter på mine 19" felger og dekk, så tenkte jeg å slenge sammen sommerdekk og felg for å kjøre litt tryggere...

 

Any tips?

Og evt noen som har "audi-kopper" liggende (er orig VW felger, og det kan vi vel ikke ha på bilen... :) )

 

 

Om dette er felger som ikke er av høy verdi og med veldig lav profil er det ikke umulig at jeg kan gjøre det for deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... hva betyr det? :) skal du på med brekkjern?

 

er vel en 4-5 mm mønster kanskje, 16" orig VW felger til Golf V og 205 dekk (tror de er 205/55, ikke helt sikker....)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... hva betyr det? :) skal du på med brekkjern?

 

er vel en 4-5 mm mønster kanskje, 16" orig VW felger til Golf V og 205 dekk (tror de er 205/55, ikke helt sikker....)

 

Neida har dekk omlegger, men den liker ikke lave profiler. Men har klart 205/40-17 på den men liker det ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ordnet seg fint dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ordnet seg fint dette :)

 

Gjorde det gitt......: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.