#1 Skrevet August 12, 2004 hehe endelig kom den nye grillen i dag. Før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2004 etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2004 Wee, no more hønsenetting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2004 Riktig retning! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2004 HEHE, tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2004 Skal du selge den gamle grillen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 13, 2004 den ble solgt en time etter jeg har montert den nye. beklager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 13, 2004 Grattis med ny grill da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 13, 2004 hehe takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 13, 2004 blei bra det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 13, 2004 takk frode. takk for bilde og hjelpen. Jeg er STOR FORNØYD med bytte selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 14, 2004 bare hyggelig.. Fruen lå etter deg på skedsmokorset på torsdagskvelden.. hun hadde lagt merke til bilen din:) du kom i fra åsenhagen og svingte opp ved statoil?? Så hvis du fulgte med i speilet da så lå passat`n etter deg... hehe... men den er jo nesten org. foreløpig den da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 14, 2004 joa, så den i speilet.... la merke til dekka når jeg svingte. hehe. Bilden er orginal utenom dekk og grill. Det som er mest vanlig er folk som bytter til kamei grill som jeg hadde også ikke gjør noen mere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 15, 2004 Ser da at det ikke ble en kulegrill, hehehe !! Ble pent det !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 15, 2004 få noe lakk på den nå så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 16, 2004 Mye penere den grillen der enn hønsenettingen. Grattis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...