Anbefalte innlegg

har ett problem med att min rs2 begynner og fjuske når ladetryllet paserer 0,7 bar. den går reint og fint opp dit og derfra og videre fjusker den og går som en dass og den sperer på ca 5000omd.

det kommer ikke opp noen feilkoder på vag com.kan også si at den bruker himla mye bensin. tenkte og trykkteste trykksiden i morgen og bytte bensinfilter. kan det være dette som er feil? kan det være andre ting jeg bør sjekke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv å kjør motoren skikkelig varm, skru av dekselet over tennpluggene og spay nedi litt wd40 eller 5-50 (det fjerner fukt) og la den stå tørt med dekselet oppe et par timer.. det gjorde underverker for min da den hadde de samme problemene. min gikk finere enn noen sinne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal vel ikke spraye ned i sylinderene?

Prøver det samme på min a4 b5, men får bare sett plugghull nr 1og 2 er 3 og 4 under den delen med kjøleriller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

^nei, på rekke femmern, står tenpluggene nedi noen lange hull, og det danner seg av og til kondens på veggene her, som tilslutt renner ned rundt pluggen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er et langt hull her også da, men prøvde, skader ikke...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

feilen funnet. var sprekk i gummiovergangen mellom innsug og stålrøret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

feilen funnet. var sprekk i gummiovergangen mellom innsug og stålrøret.

Kom vel greit med svartrøyk også da ??

Den "slangen" er forresten ganske så billig . 350 spenn eller noe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.