#1 Skrevet Juli 8, 2007 hei! skal bytte abs sensor bak på min golf 3.. noen som vet om dette er mye jobb? Må trommelen av? takker for svar! mvh martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2007 hei! skal bytte abs sensor bak på min golf 3.. noen som vet om dette er mye jobb? Må trommelen av? takker for svar! mvh martin En ubrako skru og røsk ut. 15 min jobb. Og så må du trøkke ledninga opp til under baksetet. Baksetet vipper du bare opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2007 En ubrako skru og røsk ut. 15 min jobb. Og så må du trøkke ledninga opp til under baksetet. Baksetet vipper du bare opp. okey! men må trommelen av? takk for svar! mvh martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2007 okey! men må trommelen av?takk for svar! mvh martin emm? Nei, tror ikke det altså. Husker ikke i farta, men tror ikke det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2007 okey.. noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 9, 2007 Nei, i utgangspunktet ikke. Spørs hvor hardt sensoren har satt seg fast. I værste fall må du slå den ut fra baksiden og da må trommelen av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 10, 2007 Nei, i utgangspunktet ikke. Spørs hvor hardt sensoren har satt seg fast. I værste fall må du slå den ut fra baksiden og da må trommelen av. hehe kommer rett fra mekking nå.. den satt som f**** så må nok av med trommelen.. den plastikken ga etter med engang.. hadde litt dårlig lys også så det gjorde ikke saken lettere.. vanskelig å få av trommelen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 11, 2007 noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 12, 2007 hvorfor ikke bare ta av trommelen? Det tar jo i overkant av 2min. En mutter som skal av. Bruk et skrujern for å lirke av den koppen som sitter over, så kommer du til mutteren som skal av. Sitter en splint igjennom. Denne tar du jo selvsagt ut før du skrur ut mutteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...