#1 Skrevet Juli 8, 2007 har lest et par tråder om dette, men de trådene jeg fant var det bare quattro. har en Coupe 1982 mod FWD, med tromler bak , har lyst på skiver bak (kom vel coupe fwd med skiver bak), må jeg skifte bak aksling?, eller hva må til? hva med større foran?. boltsirkel 4x100 nå har vel jeg 239mm foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2007 opp noen som vet hva som må til for å få skiver bak? og større skiver foran? hva kan jeg bruke for større foran, hva passer. noe som passer fra urquattro el noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2007 Ganske sikker på at du må bytte bakaksling, men den orginale som er levert med skivebremser bak er 4x108. Bakaksling for biler med skivebremser har annet delenummer en den med trommelbremser. Foran får du orginalt 239 uventilert og ventilert, begge 4x100, skal du over på den største 256 så er den 4x108, og da må du nok bytte spindel / fjærbein. Men alt dette er det som er levert orginalt på coupe i 1982. Kan hende det finnes noe som passer fra senere modeller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2007 noen som vet om hvor jeg kan kjøpe skiver? 239mm ventilerte + klosser. tenker da på noe litt bedre en helt vanlige skiver. vet mekonomen har brembo slissa skiver, men man får jo tak i mye rart på nettet. noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2007 søk litt rundt på ebay, tror du kan konvertere med gti nav bak på bilen! men mulig per lindgren kan svare bedre enn meg på akkurat dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 19, 2007 Bakbremser: Ser i AKTE at audi 80 kom med 239*12 mm skivebremser på noen modeller bl.a. i 1984. Alle skivebremser som er 245*10 er automatisk i boltsirkel 4/108. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...