Anbefalte innlegg

ser folk driver å snakker om å bruke sachs forsterket trykkplate og orginal lamell, er det noen som kjenner ijen detter delenr?

jeg skal på hellanor å bestille meg cluch imorgen, å da tror jeg att det ikke vill holde med orginal clutch til mine fremtidlie planer, så jeg fikk lyst å betale litt ekstra kr for en bedre clutch, men på hellanor fant dei kunn ei type trykkplate på hiddenn sin, å det var sachs sin trykkplate men det sto ikke om den var forsterket, trur dere att jeg skal bruke disse nr da??? må få bestilt clutchn imårra... håper noen svarer??

dette innlegge fant jeg på forumet:

Sachs Performance clutch til din S4 med AAN motor har følgende delenr.

883082 999754 (Trykkplate, Heavy Duty)

881864 999809 (Clutch, rigid sintered plate)

Denne kombinasjonen skal i følge Sachs tåle maksimalt 665 Nm.

Denne informasjonen kan du finne på følgende side: http://www.sachs-race-engineering.de Gå inn på Catalog, deretter velger du PDF Catalog, så åpner du linken til Sachs og Boge PDF Catalogs og til slutt åpner du filen for SRE Performance Clutches (I Appendix filen kan du finne hvilket moment de ulike clutchene tåler).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen i de sene natte timer som vet:)??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.