#1 Skrevet Juli 8, 2007 Møtte på en blå G2 cab på vei til jobb i dag. Var skrå dobbeleksos bakpå, og et pittelite vw-merke på venstre side.. Noen som vet hvem som eier den? Var utrolig gjennomført bygd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2007 Møtte på en blå G2 cab på vei til jobb i dag. Var skrå dobbeleksos bakpå, og et pittelite vw-merke på venstre side.. Noen som vet hvem som eier den? Var utrolig gjennomført bygd... Lysblå med sort stofftak? 2`er cab finnes ikke btw, er 1`er cab:) Hvis det er den jeg tror, så ble den eid av søstra til dama av en kompis av meg:p Har sett den stå parkert på Tverlandet, så jeg tror den hører til der nå. Raymond eller Jan-Robert vet sikkert hvem som har den. Var til salgs ifjor vår for 15-20,000.- Hadde lyst på den, men penger var det dårlig med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2007 Lysblå med sort stofftak? Stemmer det. Så veldig 2`er ut, men det har vel sikkert litt å gjøre med at den var litt oppbygd Var ihvertfall utrolig fin. Fikk såvidt pratet litt med føreren før vi fikk grønt lys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2007 Fikk såvidt pratet litt med føreren før vi fikk grønt lys Hvem vant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2007 Jeg.. han skulle inn til venstre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 10, 2007 Det er Magne sin, tidligere Merethe sin. Han er en god kompis, flyttet dog sørover i dag. Skal selges nå, ligger på AutoDB. Golf 2 Cab finnes orginalt, men stygg som arvesynden. Tror det er bygd bare noen hundre av den. Ligger alltid en eller to på mobile.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 10, 2007 Øl vogna til Magne ja:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 10, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1551618 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 13, 2007 Der var den ja.. nydelig bil. Hadde jeg hatt penger til den så hadde jeg kjøpt den tvert .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 13, 2007 Det er Magne sin, tidligere Merethe sin. Han er en god kompis, flyttet dog sørover i dag. Skal selges nå, ligger på AutoDB. Golf 2 Cab finnes orginalt, men stygg som arvesynden. Tror det er bygd bare noen hundre av den. Ligger alltid en eller to på mobile.de Har enda tilgode å se en Golf 2 cab som er bygd av volkswagen. er vel stort sett bastarder som er bygd av folk rundtom med div heldige og uheldige resultat. går faktisk en her i Norge. men lenge siden jeg har sett noe mere om den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 13, 2007 Finnes det noen bilde av den da? Drømte om Golf II cab i mine yngre dager ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 13, 2007 Den lå ute på autodb for mange år siden. siden har jeg ikke sett den. men fant en bastard til når jeg titta gjennom nå. golf 1 cab 2 seter / pickup http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1497269 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 13, 2007 Hehe. Den var fresk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...