Anbefalte innlegg

Hei har en Audi 100 2,3 mod.

Ønsker og bygge denne om til S4 da jeg kan få kjøpt en komplett bil fra tyskland for en grei pris.

Passer bakstilling sånn at jeg får quattro eller hva må til ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp deg bil med quattro.. Disse quattro ombyggingene er utrulig/umulig mye arbeid sies det. Men på en 100 quattro så er det bolt on!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp deg bil med quattro.. Disse quattro ombyggingene er utrulig/umulig mye arbeid sies det. Men på en 100 quattro så er det bolt on!

Har kjøpt en bil som er i meget god stand med alt utstyr. Men den er bare framhjulsdreven.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal du ha S4 med framhjulsdrift?? eller tar jeg feil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du bygge quattro av en forhjulstrekker må du kappe ut gulvet fra baksetene og bakover og sveise inn quattro-gulvet på grunn av helt andre festepunkter til hjulopphenget bak på quattro kontra fwd samt at bakdiff og alt annet tar større plass enn den stive bakakselen på en fwd. Uten å ha prøvd det så vil jeg tro at det er usannsynlig mye arbeid og sannsynligvis ikke verdt innsatsen kontra å finne en sliten quattro. Siden du har en komplett S4 på hånda er du vel ikke avhengig av at 100en har bra med utstyr heller, det flytter du jo bare over fra S4en.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.