Anbefalte innlegg

Driver å skal bytte fra s4 ---> s6 fjærbein, men får faen tute ta meg ikke av stabstaget av s4 beinet.

Noen som vet åssen dette skal gjøres? noen tips? står helt i beita nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Varme og spett el.l burde fungere. De pleier å sitte som f...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så varmepistol burde gjøre susen? synd at det nærmeste jeg kommer er en hårføner :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Jeg tror vi heller skal mer mot gassbrenner enn hårføner om du skjønner hva jeg mener....

Ta deg en tur på Biltema på Alnabru, så finner du nok det riktige verktøyet uten at det koster skjorta.

Spett og brutal kraft kan hjelpe uten varme, men ofte er løsningen en kombinasjon av begge deler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gassbrenner har jeg faktisk :D men, hva skal jeg varme? staget eller der det er festet til fjærbeinet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer an på om du skal bruke pakningen videre eller om alt dette skiftes ved bytte av fjærbein. Problemet sitter ofte i selve innfestningen. Du må nesten bare prøve deg frem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pakning? hvilken pakning? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da får jeg nesten bare prøve når jeg kommer hjem fra jobb.....

får håpe det går....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det funka ikke....... dritten var så og si rødglødene, sto omtrent å hoppa på spettet. ingenting skjer. det rikker litt på seg... men ikke nok

noen flere lure ideér?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv med en sånn trykkluft meisel, funka glatt på min

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er en trykkluft meisel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tviler på at den gjør noe nytte for seg.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan prøve å sjokke stålet, siden du allerede har varmet så kan du varme litt til. (Man skal helst ikke varme noe i forstilling) Varm opp, sett spettet på for å lage spenn, og klin til med en hammer der hvor holderen til staget er. Kan være greit å være to. Man får kjøpt verktøy som er laget for å løsne slike ting. Mange løsninger som fører frem. Når jeg har løsnet mine så har jeg brukt verktøy og rå makt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal jeg ha bremseslanger fra s4 eller s6 forresten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De originale funker greit, og er like fra UFO til HP-2..

Skjønner ikke helt hva du skal ha av, er det snakk om bærekula inn i fjærbeinet, må du bruke rustløser og litt mer tid. Skal du bare bytte fjærbein og ikke bytte bærearmer mens du er i gang, bør du bare løsne stabstaget fra festen i hjelperamma for å kunne bøye ned bærearmene nok. Da er det ikke nødvendig å løsne den svære bolten på stabstaget.

Husk å bytte alle mutre og bolter du peller av, det er billig forsikring..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.