#26 Skrevet Juli 19, 2007 Når tenker dere å leie valsa da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 19, 2007 Håper nå til uka kan kontakte deg når jeg har fått den, må også se ann hvor lang tid jeg selv bruker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 19, 2007 Det hadde vært supert.. får felgene nå til uka! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 26, 2007 ja.. hva skjer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 26, 2007 Si det, venter på den ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 26, 2007 oki.. men du skulle egentlig fått den denne uka? eller vet du når den kommer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 26, 2007 den kommer:) blir sendt imorgen.var bare en sunnmøring som var litt glemsk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 28, 2007 Skal vi ta en "valse kveld" til uka da el? har aldri holdt i en valse før så kan være greit å være flere på det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 30, 2007 Hadde sikkert vert greit det.. Må få kjørt bilen inn i leid garasje iløpet av uka. vi kunne jo vert der, se på meg kødde det til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 30, 2007 Si ifra da Jan Erik. Kommer gjerne en tur og ser på litt ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 2, 2007 hva skjer med valsing ?? trenger det sårt forran og vurderer nesten å lage meg valse selv nå men hvis det er mulighet til å låne eller komme opp så hadde det vært nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 3, 2007 Fikk den i dag! Tenke å prøve litt i morgen en gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 3, 2007 høres kjekt ut hadde det vært mulig å komme innom på søndagen å muligens kikke på om det hadde vært noe for min godeste audi ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 4, 2007 Ja, tenkte å starte rundt 6 tia i morgen blei fylla i går... skjer vel noe i kveld å hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Desember 8, 2007 jaja.... Jeg trenger valse nå jeg..... Noen fler i telemark ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Desember 8, 2007 er nesten bare å "drite" i det selv... Er ikke lett og få det pent uten å lakke... Koster jo ikke mer enn 400,- pr bue hos en "proff"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Desember 9, 2007 er nesten bare å "drite" i det selv... Er ikke lett og få det pent uten å lakke...Koster jo ikke mer enn 400,- pr bue hos en "proff"... Hadde trodd det kostet mer igrunn . Men får ta noen telefoner til uka da og sjekke.... Noen som vet om noen steder og gjør det bra ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Desember 9, 2007 var enten 400-500 på dekspesialisten i skien.. Si at du er vacn medlem til jens.. Han snakket noe om den prisen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...