#1 Skrevet Juli 9, 2007 Hola. Jeg trenger sårt å få kjøpt/lånt en cat til cabben til eu kontrollen. Skulle fått levert bilen på biltilsynet og da må jeg få montert inn cat. Skal godkjenne senkesettet så er bilen 100% ok. Noen som har en cat liggende til en coupe,80 eller cab? (NG motor) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2007 By the way.. noen som veit hvor det er billige dekk å skaffe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2007 hvilke dekk skal du ha? Vet om et sett sommerdekk til salgs.... 4 stk Aurora 215/45-17 ....nye i år, kun kjørt ca 150mil.....1500kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 10, 2007 Frister.. men jeg trenger kun 2.. da de 2 som sitter foran er spiller nye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 10, 2007 1500kr er ganske billig da kan burne så mye du vill, uten bekymring og ha 2stk i reserve... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 10, 2007 Burne med cab,neeeeh trokke det.. men jeg kjøper glatt 2 stk så få heller noen andre kjøpe de andre 2..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...